Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bu gece evde kalacağım."

Çeviri:I will stay at home tonight.

3 yıl önce

3 Yorum


monarosa41

I will stay at house tonight. Neden olmuyor house ile home arasında ne fark var ki ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

home soyut olarak ev demektir, doğal olarak sayılmaz ve article (a/an/the) olmadan kullanılabilir ve sadece "home" dediğimizde kendi evimizden bahsettiğimiz anlaşılır.

house bir bina olarak ev demektir, sayılabilen her nesne gibi önünde mutlaka kendisini tanımlayan bir kelimeye ihtiyaç duyar. yani "at the house" diyebilirdiniz; karşınızdakinin bildiği bir evi kastetmek için.

3 yıl önce

Tamer177975

Çok bilmiş

5 ay önce