1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Come with me!"

"Come with me!"

Çeviri:Benimle gel!

December 31, 2014

30 Yorum


SiriusBlack99

With ile anlamı mı katıyor?


Iksu18

ersan628859 katıyor ama burada ''me'' kelimesi de kullanıldığı için ''benimle'' oluyor aslında ikisi de doğru ama yeni bir dil öğrendiğimiz için tam anlamını istiyor


Fatihince4

Evet come with mee.


ramsesrg

benim ile gel = benimle gel aynı değil mi cevabım doğru olmalıydı


Ayhanzyrek

Turkce imla farki sadece sorun bu ...dil ogreniminde kendi diline nekadar hakim isen herhangi bir yabanci dili o kadar iyi ve cabuk ogrenirsin


umutgecerr

Benim ile gel neden olmuyor ?


percy955

Benim ile gel de olur, muhtemelen eklemeyi unutmuşlardır.


ferdi48130

Şıklı seçenekli sorularda aşağıdaki kelimelerin bir tanesi büyük ve cevap bu kelime ile başlıyor bunun önüne geçmek için büyük harf ile başlayan başka yanlış bir seçenek olsa iyi olur .)


canziyaalp

Ben haric kimsenin aklina kongos gelmedimi ? Come with me nowwww


sinda209

Benim de ilk aklıma o geldi


tarabyali

Ha benimle gel ha gel benimle


Iksu18

Aynı şey değil ki. Burada sırasıyla yazılan kelimelerden oluşan cümleler veriyor değil mi ? O zaman da işte nasıl sırasıyla veriyorsa Türkçe karşılığını da sırasıyla istiyor. Bu kadar da basit


Ceren122505

Benim ile gel cok farkli birsey sanki kabul etmiyor cevabi


cigdem845351

ingilizcede ile baglaci ne


ErhanAz

Benimle birlikte gel doğru olmazmı


galata05

Benim My ise me nasıl benim oluyor. Me kelimesinin anlamı beni bana olarak biliyorum


galata05

With ile demek "with your" senin ile seninle aynıdır


kadir162319

benimle birlikte gel tercümesinin de kabul ediliyor olması gerek.


ersinturac

come together with me, fakat haklısınız ikisi de aynı anlamda kullanır


kadir162319

yorumunuz için teşekkürler.


akgntrk7

özne neden sonda


shamelessgirl

''benle gel'' ve ''benimle gel'' in farkı ne?


Meryemm888

Benim ile gel olmasi lazim


snnkrdmn

Benim ile gel olmuyor.d


lale666008

Kulübüme katılırmısınız kodu=E6SWAG

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.