"The view"

Traducere:Priveliștea

December 31, 2014

4 comentarii


SorinelHonest

Am avut să aleg din trei variante: 1. Opinia 2. Membru 3. Echipament Am ales "Opinia" și a fost corect,dar din ce am învățat până acum,am reținut că "The view", înseamnă "Priveliștea sau peisajul",am căutat și pe translator și nicăieri nu spune că înseamnă "Opinia". Poate cineva se pricepe mai bine și ne luminează dacă este corect sau nu.


niconine

Au tradus prin "opinie" pentru că opinia e părerea ta. Felul în care vezi tu lucrurile. De acolo "view".


gustawsohn

@SorinelHonest: "view"="vedere, opinie, parere, priveliste, panorama, vaz, examinare, cercetare, observare...etc". Here's the evidence: www.wordreference.com/enro/view/

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.