Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The view"

Traducere:Priveliștea

acum 3 ani

4 comentarii


maniacristian

peisajul

acum 3 ani

SorinelHonest

Am avut să aleg din trei variante: 1. Opinia 2. Membru 3. Echipament Am ales "Opinia" și a fost corect,dar din ce am învățat până acum,am reținut că "The view", înseamnă "Priveliștea sau peisajul",am căutat și pe translator și nicăieri nu spune că înseamnă "Opinia". Poate cineva se pricepe mai bine și ne luminează dacă este corect sau nu.

acum 2 ani

niconine

Au tradus prin "opinie" pentru că opinia e părerea ta. Felul în care vezi tu lucrurile. De acolo "view".

acum 2 ani

gustawsohn
gustawsohn

@SorinelHonest: "view"="vedere, opinie, parere, priveliste, panorama, vaz, examinare, cercetare, observare...etc". Here's the evidence: www.wordreference.com/enro/view/

acum 1 an