1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has an argument."

"She has an argument."

Çeviri:Onun bir iddiası var.

December 31, 2014

9 Yorum


Hisar34

Ön saydada "O bir tartismaya sahip" cumlesi dogru cevap okarak verilmis. Bu sayfada farkli bir olasi dogru cevap var. Ön sayfadaki cevap yerine "O bir tartisma yapti" demistim yanlis sayildi, ama daha anlamli degil mi?

December 31, 2014

ufukyayla

Bunun anlamı nedir?

March 31, 2015

Zeynepsude2005

Onun bir konu hakkında o konuyu doğrulayacak belge döküman vb. şeyleri var demek.

September 4, 2017

ufukyayla

He has an argument with her seklinde kullanimlar da goruyorum, onun onunla bir tartismasi var anlamina mi geliyor?

September 4, 2017

Ilyas12b

argüman ne ya

August 3, 2015

Lale188

Argument en çok tartışma, görüş,iddia anlamlarında kullanılıyor.I lost that argument:O tartışmayı kaybettim.This is my argument:Bu benim görüşüm.

August 19, 2018

rysxo

Tamamen haklisiniz

November 7, 2016

ykslemre

So so interesting. So, it says in there argument. There is says "Argüman" so, i don't understand. Well, do you understand of this?

December 25, 2016

MehmetSoyl12

ne alaka ya ?

May 31, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.