A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tizenkilenc barátja van."

Fordítás:He has nineteen friends.

3 éve

6 hozzászólás


oXcsillagXo

Es ezt igy megszamolta. :'DDD Milyen hulye mondat. :'DD

3 éve

drbj53

a "has got" megoldás miért nem jó?

3 éve

Adrienn912857

Az hogy she is nineteen friends <--- ez így miért nem jó ???????

2 éve

resztika1213

Mert She is= Ő van A te mondatod jelentése= Ő tizenkilenc barát/Ő van tizenkilenc barát Jó megoldás: Has/have= birtokol She has= neki van She has nineteen friends= Tizenkilenc barátja van

2 éve

zsofi172

She has got nineteen friends miert nem jo?

1 éve

Bogi579066

Én nem szoktam megszámolni. HÜLYESÉG.

1 éve