Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is my flight."

Çeviri:O benim uçuşum.

3 yıl önce

20 Yorum


has.durmaz

Bence " o benim uçuşumdur" kabul olmalıydı

3 yıl önce

BBAydin

Rapor edebilirsin

3 yıl önce

Nuh550115

"Rapor edebilirsin" cumlesi benim bilmedigim bir kufur türü mü ne yani bu eksiler niye

2 yıl önce

aytacyaman

O benim uçuşumdur yazdım kabul etmedi :(

3 yıl önce

GDninPanda

Burada geniş zaman kullanılıyor

2 yıl önce

GDninPanda

Dur geçmiş zaman gibi olduğundandır

2 yıl önce

qwertyali

o benim uçuşum diye bir kelime mi olur arkadaş

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Hem "O benim uçağım." hem de "O benim uçuşum." çevirisi kabul ediliyor sanırım.
Türkçede "uçuşum" lafı biraz kulak tırmalıyor hakikaten; ama kullanılıyor sanırım. İngilizcede ise taşıtı değil de yolculuğu kastediyorsak ""my plane"den ziyade "my flight" tercih ediliyor.

● How can I change my flight?
Mesela "change my plane" deseydik, sanki bu uçak çok havasız; ben yandaki uçağa geçiyorum" gibi olacaktı!

● I have to cancel my flight.
Uçak yok olmadı, yerinde duruyor. İptal olan sefer; suya düşen gezi planları...

● I missed my flight.

2 yıl önce

probe_earth

"o benim uçuşumdur"

2 yıl önce

YlmazEmre

uçağım oldu ? Neden?

1 yıl önce

NurbanuGkD

Aminnnn

9 ay önce

lalelalelale

o benim ucusumdur yazdim,kabul edilmedi nedenini ogrenmek istiyorum,soruda is olduguna gore cevapda ucusumdur olmalidir.

3 yıl önce

yasin.coo

O benim uçuşumdur.

3 yıl önce

tanricasivenus

O benim ucagim dedim kabul ettti :D

3 yıl önce

CNEYTAHMET

" O benim ucagimdir" ile " O benim ucusum veya ucagim " arasinda ki farki gercekten bilmek istiyorum..

3 yıl önce

BBAydin

Uçuş ile uçak arasındaki farkı idrak edemiyorsan yapicak bişey yok

3 yıl önce

_BtL_

'O benim uçuşum' da 'O benim uçağım' da kabul ediliyor ama haberiniz olsun.. (:

3 yıl önce

acisoss

ucak; bildigin hava taşiti
ucuş; sefer
[Lufthansa havayollarinin 1618 sefer sayili Airbus 340 berlin-istanbul ucagi kokpitte sincap gorulmesi nedeniyle 2 saat rotar yapti. Butun aramara ragmen sincabin bulunamamasi nedeniyle yolcular sirketin Boeing 767 tipi baska bir ucagina aktarilarak belirtilen sefer gecikmeyle de olsa sorunsuz gerceklestirildi.] anladii...

3 yıl önce

HamzaYiitD

Neden THY degil

2 yıl önce

GamHas

Ucak ile ucus ayni seymi hocam..lutfen her hatayi sisteme atmayin..

3 yıl önce