"Writerswrite."

Traducere:Scriitorii scriu.

acum 3 ani

14 comentarii


BudaNigacr

Ce gresesc

acum 2 ani

moldo004

Gheorghe Hagi

acum 2 ani

AlexandruBaragau

Betivii beau

acum 2 ani

CartofiCuCeapa

Take my upvote

acum 1 an

RaduBradeanu

nu trebuia articulat, the writers write ?

cu 5 luni în urmă

gustawsohn
gustawsohn

De ce in acest caz subiectul in lb.engleza nu are art.hot.("the"), la fel ca in traducerea corelativa din lb.romana?

acum 3 ani

septarulucky

In limba engleza, unele cuvinte au articol in traducerea limbii romane nu si in engleza sa stiti. Nu puteai sa traduci ,,Scriitori scriu". Doar in aceste cazuri nu se mai pune ,,the".

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

Stii tu ceva, dar nu stii sa explici... De cand am pus eu intrebarea de mai sus - acum 3 luni! - m-am mai documentat si acum stiu ca atunci cand facem afirmatii generale, gen "scriitorii scriu" (ca doar ce altceva sa faca, nu?!) nu se pune art.hot "the" in prop.engleza., dar in lb.rom. subiectul este intotd. articulat. Oricum, mersi ca ai incercat sa-mi explici!

acum 3 ani

SebastianV215693

Thanks

cu 3 luni în urmă

Andreea309045

Păi normal că scriu!

acum 1 an

Catinca400740

Frate,dar la masculin cum este?

acum 2 ani

daia1414

Gramatica limbi romane e complet diferita de cea a englezei

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

...Ba chiar mai grea!! De exemplu, propozitia ta de mai sus ar fi fost corecta daca scriai "gramatica limbii ...".

acum 3 ani

Andreea309045

Exact XD

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.