Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Oni nachází jídlo."

Překlad:They find food.

0
před 3 roky

5 komentářů


nalim1975

Určitě se tato česká věta dá přeložit i takto? "They come across the food." Zaškrtl jsem jen pouze They find food a měl jsem přijmout i tuto. Nezdá se mi to.

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. "come across" je nachazet ve smyslu, ze o to nahodne zakopnete. Nehledate to, ale najdete to. Priplete se vam to do cesty. Asi jako Popelcinu tatinkovi orisky. FIND nenaznacuje, zda jste to, co jste hledal mel v umyslu hledat, nebo jste to proste nasel nahodou.

2
Odpovědět2před 3 roky

vlpolak

správně je i They find the food, nezaškrtl jsem, protože jsem se dosud učil, že food a meal je bez členu (zero article)

0
Odpovědětpřed 3 roky

AlSaMiMa

Nerozumím, proč "food" a "a meal". Jaký je rozdíl, že jedno je počitatelné a druhé není?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

food jsou potraviny. neurcite mnozstvi surovin. I cesky jdete koupit potraviny a nikoliv dve potraviny. Meal jse pripraveny pokrm. Treba - Prijede nam zajezd a potrebujeme pro ne 20 jidel. Ta se spocitat daji.

2
Odpovědětpřed 1 rokem