"Oni nachází jídlo."

Překlad:They find food.

January 1, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


AlSaMiMa

Nerozumím, proč "food" a "a meal". Jaký je rozdíl, že jedno je počitatelné a druhé není?


kacenka9

food jsou potraviny. neurcite mnozstvi surovin. I cesky jdete koupit potraviny a nikoliv dve potraviny. Meal jse pripraveny pokrm. Treba - Prijede nam zajezd a potrebujeme pro ne 20 jidel. Ta se spocitat daji.


mireek8

Potraviny jsou potraviny a jídlo je jídlo. Podle mne potraviny jsou části jídla (mléko, chleba , cukr, brambory atd.) Jídlo je dle mého názoru chléb s máslem, rizoto, polévka, svíčková na smetaně atd. Takže: "They find food." Překlad měl znít : Oni nacházejí potraviny. Rozumím tomu dobře?


FilipPlail

A může tam být třeba i "they found the food"?


ZdekaSchoo

ne, they found je minulý čas nalezli, v překládané větě je přítomný čas oni nachází they find


nalim1975

Určitě se tato česká věta dá přeložit i takto? "They come across the food." Zaškrtl jsem jen pouze They find food a měl jsem přijmout i tuto. Nezdá se mi to.


kacenka9

Ano. "come across" je nachazet ve smyslu, ze o to nahodne zakopnete. Nehledate to, ale najdete to. Priplete se vam to do cesty. Asi jako Popelcinu tatinkovi orisky. FIND nenaznacuje, zda jste to, co jste hledal mel v umyslu hledat, nebo jste to proste nasel nahodou.


mundifive

správně je i They find the food, nezaškrtl jsem, protože jsem se dosud učil, že food a meal je bez členu (zero article)


Keltusius

Může být správně i "They search a food"


tatka_
Mod
Plus

To by bylo "Oni hledají jídlo." "They search for food."


RoxoR686867

prečo potom keď dám kurzor na jídlo tak mi ukáže možnosti FOOD, MEAL, DISH keď nie sú správne ?


ZdekaSchoo

protože se tak dá přeložit jídlo, ale nejsou to zaměnitelná slova, takže záleží na kontextu a konkrétní větě, které slovo je v té konkrétní větě správné, v této větě je správné jen food https://www.helpforenglish.cz/article/2006031102-pleteme-si-food-meal-dish

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.