Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wij willen het voor een week huren."

Vertaling:We want to rent it for a week.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


wilkedb

'Een week' kan zowel 'a week' zijn als 'one week' volgens mij. Maar one week wordt afgekeurd

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Na het beantwoorden van een vraag verschijnt er een knop voor het rapporteren van fouten. Het is beter om die knop te gebruiken, omdat het forum meer bedoelt is voor het stellen van vragen.

Het zou kunnen dat "one" niet geaccepteerd wordt, omdat "een" geen accenttekens heeft, maar dat lijkt me een detail, omdat de betekenis nauwelijks veranderd.

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Accenttekens niet/wel gebruiken wordt volgens mij sowiesl nooit afgekeurd.

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Ik ben het wel eens tegengekomen tijdens de Duitse cursus vanuit het Engels. Daar kunnen accenttekens bijvoorbeeld het verschil maken tussen meervoud en enkelvoud.

3 jaar gelden