"I will get the food."

Traducere:Eu voi lua mâncarea.

January 1, 2015

12 comentarii
Această discuție este blocată.


user.giu

"O sa primesc", e la fel de corect!


gustawsohn

O fi corect in romaneste, dar nu este acceptata decat traducerea "Eu voi primi mancarea". De ce, as vrea sa stiu si eu!


Danny4ever

„Voi lua eu mâncarea” de ce nu e bine?


englez0aicadin0z

Diferenta intre' to take'' si'' to get'' ca si nuanta- daca stie cineva sa o explice pe scurt Multumesc


Nadia315508

În general, "take" denotă o acțiune activă, cum ar fi „I-am luat brânza lui”, în timp ce "get" denotă una pasivă, de genul „Am primit salariul meu astăzi”.

It's hard to say. Generally, take denotes an active action, like "I took his cheese," while get denotes a passive one, like "I got my paycheck today." Besides that, you just have to memorize which one to use where.

Examples of take:

<pre>I take a shower. I take it that you're going. (Meaning: From what I can tell, you are going.) I take my pills daily. (Action of consuming.) I took your cheese. (Physical removal of an object.) The main point I took away from that was... (understanding a concept) I took her to the opera. (Conducting someone.) I took up doing cocaine. (to start a habit) </pre>

Examples of get:

<pre>I got my paycheck. (Received from someone else giving it to you.) I get you. (As in, I understand you). I didn't get that, please repeat it. (As in, I didn't hear). Get out of here. Get dressed. Take your time. (From PyroTiger). Get up! </pre>

https://english.stackexchange.com/questions/3768/difference-between-get-and-take


AntoniuAndreica

care e greseala, mai ales ca ati afisat aceeasi traducere ?


George_RDK

De ce nu și varianta ”hrana”? E adevărat, există multe sinonime.


GeorgeRosc3

Cred că răspunsul este eu voi primi mâncarea


Magdalena25119

Get=verb=obține,primi,ajunge,lua,aduce,deveni,gasi,ajunge la,merge, căpăta,procura, dobândi, achiziționa, încasa...!Deci este corect fiecare din aceste verbe și multe altele!Consider că suntem discriminați, că se distrează pe seama strădaniei noastre, că ne caută nod in papură..


george.avramescu

I'll get the food is just fine


Mia524543

Dar get are si sensul de" a procura si alte 50-60 de sensuri " de ce nu - mi admite: eu voi procura mancarea;din moment ce sensul lui get este atat de relativ

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.