A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The moments of the year"

Fordítás:Az év pillanatai

3 éve

13 hozzászólás


MrtonFogar

az év momentumai miért nem jó? jó, lehet nem használjuk annyira gyakran a szót magyarban. :)

2 éve

mosonilizi

"Pillanatok az évben" . Az miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mert az "Moments in the year"

3 éve

Herczeg2

Nem lehet kihallani mit is mond

2 éve

karak74

Én nagyon szépen kihallom. A biztonság kedvéért használom a lassú gombot is, de itt még azt sem kellett.

2 éve

Sztankay54

A kiejtése úgy szar ahogy van ,nem hallható a többesszám egy ilyen primitív mondatnál.

2 éve

AnikoPuszt1

A "Pillanatai az evnek" miert nem jo?

1 éve

DnielPa

A pillanatai az évnek. - ez a helyes.

1 éve

zeniwolf

A "pillanatok az évből" miért nem jó? of=ból/ből

1 éve

Attila843055

En igy irtam " Az ev pillanatai.... nem fogadta el

10 hónapja

becsem

Az előző leckében a The minutes of the hour azt jelentette, hogy A percek az órában. Akkor itt egy azonos szerkezetű mondat miért jelenet mást?

8 hónapja

zeniwolf

Az of lehet birtokos eset is. Valaminek a valamilye. Az óra percei-it is elfogadta volna a másiknál. Amúgy of=nak, nek, ból, ből. Én is beleszaladtam párszor.

8 hónapja

JanosGrenc

nem hallom a moment végén lévő s hangot

2 hónapja