"Everybody needs water."

Fordítás:Mindenkinek szüksége van vízre.

January 1, 2015

5 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

pakosanya

"Mindenkinek vízre van szüksége. "Miért nem jóó?!?! Jelentem.

January 1, 2015

Sztankay54

Miért nem jó ,hogy Mindenkinek szükséges a víz.Ki a csudát zavar az a határozott névelő.A lényeg ugyanaz víz nélkül senki se létezhet.

April 6, 2016

Boldi432036

Az igén itt miért van "s" végződés?

August 4, 2017

Zolika625865

mivel az everybody többesszám, nem needs, hanem need. "Everybody need water"

October 14, 2017

Harga

Nem talált! Esetleg a dalszövegből könnyebb megjegyezni: "Everybody Needs Somebody to Love" Duo megoldása korrekt.

April 10, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.