A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Everybody needs water."

Fordítás:Mindenkinek szüksége van vízre.

3 éve

6 hozzászólás


pakosanya

"Mindenkinek vízre van szüksége. "Miért nem jóó?!?! Jelentem.

3 éve

Sztankay54

Miért nem jó ,hogy Mindenkinek szükséges a víz.Ki a csudát zavar az a határozott névelő.A lényeg ugyanaz víz nélkül senki se létezhet.

2 éve

Zoli.Lukacs

"Mindenkinek van vízre szüksége" miért nem jó?

1 éve

Boldi432036

Az igén itt miért van "s" végződés?

1 éve

Zolika625865

mivel az everybody többesszám, nem needs, hanem need. "Everybody need water"

10 hónapja

Harga
Harga

Nem talált! Esetleg a dalszövegből könnyebb megjegyezni: "Everybody Needs Somebody to Love" Duo megoldása korrekt.

4 hónapja