"I spend too much."

Vertaling:Ik geef te veel uit.

January 1, 2015

2 opmerkingen


Legrelle.121

Ik schreef: Ik verbruik te veel. Werd fout gerekend en moest zijn: Ik besteed te veel. Bij nazicht in woordenboek kan verbruiken vertaald worden in to spend.

December 23, 2017

El2theK

Geen idee welk woordenboek dat was. Van Dale was het in ieder geval niet: http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands-engels/vertaling/Verbruiken

Ik kan ook geen zin bedenken waarbij verbruiken als to spend wordt vertaald of vice versa. Wellicht in specifieke situaties, maar doorgaans in ieder geval niet.

December 23, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.