Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir şey söylerdim."

Çeviri:I would have said something.

3 yıl önce

15 Yorum


goksel777

Told neden olmuyo

3 yıl önce

cembilalbaytar

told neden kabul edilmiyor, sayın bu bölümün hazırlayıcıları ?

3 yıl önce

Efe403219

Tell anlatmak say soylemek demek. Mesela hikaye anlatilir soz soylenir. Tell story, say anything.

1 yıl önce

tarikface

ı would have told something neden olmuyo to say something ile to tell something in farkı nedir. hatta say ile tell farkı tam olarak nedir? mesela ÖR: ''öğretmen aliye otur dedi'' derken ''the teacher said to ali sit down'' ve ''öğretmen ona oturmasını söyledi'' derken'' the teacher told him to sit'' şeklinde oluyo herlade..yine de karışıklık yaşıyorum ve bunun için de bir alıştırma programı yapılırsa mutlu olurum

3 yıl önce

KudretBodu

Bu birşey söylemiş olurdum değilim i would say söylerdim i would have said söylemiş olurdum degilmi ya

1 yıl önce

cemtamimi
cemtamimi

İ would say something yazdim kabul etti

3 yıl önce

sakoala

Türkçe'den çeviri için doğru kullanım, rapor etmenizde fayda var

3 yıl önce

beratakyuz

"Söylerdim: i would say." "Söylemiş olurdum: i would have said" değil mi?

2 yıl önce

sinanozlen

Hayir edilmiyo

2 yıl önce

GncelBLBL

Beyler bayanlar told u kabul etmiyor rapor edelim

2 yıl önce

MetinMese
MetinMese

I would say something.

1 yıl önce

KenanTokgoz

neden told kabul edilmiyor?

1 yıl önce

Badel92690

I said something dedim saymadı !

1 yıl önce

SiriusBlack99

Hem 'I would say' hem de 'I would have said Kabul ediliyor ikisi de aynı anlam denilebilir mi?

1 yıl önce

farukcagsak

Ben birsey soylerdim, I would have said anything - yanlis dedi? I would have said something ben bazi seyler soylerdim degil mi ? Cevap yanlis bence

6 ay önce