"Thecrabisananimal."

الترجمة:السلطعون حيوان.

منذ 4 سنوات

35 تعليقًا


RidaBurhan

السلطعون حيوان

منذ 3 سنوات

khaldon483790

What's this

منذ سنتين

Boshrakhal

ر

منذ سنتين

anoar18

السلطعون حيوان ايش خطأ فيه؟؟؟؟!!!!

منذ سنتين

077A1

قوليها بالاقليزي هاذا اختبار نطق مو معنها

منذ 3 أشهر

yoyo2k17

حلو ❤️

منذ 9 أشهر

BadrDes

is = يكون ؟؟! مو شرط هو !

منذ 3 سنوات

-shmuouk

The crab is an animal

منذ 3 سنوات

-shmuouk

The crab is an animal.

منذ 3 سنوات

amani639725

انا لما اتكلم صح يقول خطا

ليه

منذ 3 سنوات

TurkiAjab

لانك تقولينها بطريقه خطأ

منذ 3 سنوات

mahmoudtamam

غالبا تكون المشكلة في محول النصوص إلي صوت والعكس أو بسبب بطئ الانترنت

منذ 4 أشهر

DinaGalal3

انطق صح ويقول خطا ليه

منذ 3 سنوات

VO1k

نص الكلمات ينطقها خطا

منذ سنتين

zakryash

اشو معناها

منذ سنتين

6w68

تالين النافعي ,

منذ سنتين

sajadaljap

ماعملanفي الجمله

منذ سنتين

Bayan417907

الله عليك ي مهند

منذ سنتين

Azwa1234gm

السلطعون حيوان من جدك

منذ سنتين

Ahmedmoham525086

anأداة تنكير تأتى قبل الاسم النكره المبدؤ بحرف متحرك

منذ سنتين

alaa73553

السلطعون يكون حيوان .... يكون ليه غلط

منذ سنتين

alprnsisa

ماهو السلطعون

منذ سنتين

NOpl3

عندي النطق غير موجود ايش المشكله

منذ سنتين

ShadySalah7

ياجماعة ايه السلطعون دا !!؟

منذ سنة واحدة

HosamSelem

السلطعون ده الكبوريا

منذ سنة واحدة

Rl6E1

ماذا تعني an في الجملة

منذ سنة واحدة

Mtls5

امتي تنطق cكا و امتي تنطق سي

منذ سنة واحدة

Mtls5

متي انطق cكا

منذ سنة واحدة

sadik189
sadik189

تنطق كا لما يسبقها فاول يعني A E I O U اما في حال كونسننت فينطق /S/ اي سي

منذ سنة واحدة

Abdalatif

السلطعون حيوان

منذ سنة واحدة

Inesse721366

لا نبات البحر ههههههههههههههه

منذ سنة واحدة

sadik189
sadik189

كتبت العقرب حيوان و كتبلي خطا ليش اللي معانا لايك

منذ سنة واحدة

EhabMousta2

لسلطاعون دا ياتو حيوان نفسي افهم ولا الكلمة مترجمه غلط ..نرجو التصحيح

منذ 10 أشهر

EhabMousta2

السلطاعون اي نوع من انواع الحيوانات نفسي افهم

منذ 10 أشهر

EhabMousta2

زملاى هم ايضا عايزين يعرفو معنى السلطاهون يعني ماعارفين يااادولينغو جاوبنا

منذ 10 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.