Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"No, thank you, I am full."

Çeviri:Hayır, teşekkür ederim, ben tokum.

3 yıl önce

10 Yorum


YusufEmrah

hayır teşekkürler ben doluyum

3 yıl önce

onur.inan

I am full = Ben tokum anlamına geliyor. Fullden kasıt midenin dolu olması. Kalıp böyle

2 yıl önce

strawberyup

Demek ki bunu kalıp olarak gorcez

3 yıl önce

KorkmazElif

Hayir tesekkurler tokum cevabi neden kabul edilmiyor? Illa "ben tokum" mu demem gerek yani

1 yıl önce

mevlut.akan

Ful kelimesi sanirim biraz idioms a giriyor burada

3 yıl önce

selocan1903

Full un anlami burda Tokum doğru mu sizce

2 yıl önce

sekizincihenry

Full kelimesini kendileri de 'dolu'olarak cevirmis

3 yıl önce

yigitbeydag

Hayir teşekürler doluyum olmasi grekir

3 yıl önce

realsarius

"Hayır, teşekkür ederim, doydum." -da kabul edilir.

8 ay önce

osm6w
osm6w

Kalıpların gerçek anlamları da kabul edilmeli

1 ay önce