"My friend never exercises."

Çeviri:Benim arkadaşım hiç egzersiz yapmaz.

3 yıl önce

7 Yorum


SerbaySerd

Konu spor belki ama "alıştırma" da kabul edilmeli sanki.

3 yıl önce

menekshe

Alıştırma nesne oluyor, burda ' exercises' fiildir

3 yıl önce

bura001

cümlede başka fiil olmadığından bana da egzersiz anlamı mantıklı geldi

1 yıl önce

SerbaySerd

"Exercises" İngilizce içerisinde fiil, ama Türkçe'de "egzersiz" yanında "yapmak" kullanılmadığında nesne oluyor. "egzersiz yapmak" - "alıştırma yapmak"

11 ay önce

EnginEkici

"Arkadaşım asla antrenman yapmaz" yanıtım kabul edilmedi. Raporladım.

2 yıl önce

fatih225442

Antreman kabul edilmeli

2 yıl önce

tamertamer3

"benim arkadaşım asla alıştırma yapmaz" kabul etmedi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.