1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is not clear water."

"It is not clear water."

Fordítás:Ez nem tiszta víz.

January 2, 2015

4 hozzászólás


19tike

it is not clean water. 'clean' jo lenne?


ImrnVerb

Nem, az clean az ige, tisztítani. Clear pedig a tiszta


csarkesz

Clean is lehet, ilyen melléknév is van. A clean inkább olyan értelemben jelent tisztát, hogy nem szennyezett (pl. vegyi anyagokkal, baktériumokkal stb.), a clear pedig inkább arra utal, hogy áttetsző, nem zavaros, nem opálos.


DavidZahum

A "clear" az ige is.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.