"They would have discovered the house."

Çeviri:Onlar evi keşfederlerdi.

3 yıl önce

9 Yorum


yvzclp

Keşfederdiler de olmalı Yapardım Yapardın Yapardılar.

3 yıl önce

nabi71

Türkçede "yapardılar" diye birşey yok. "Yaparlardı" var.

3 yıl önce

sonofottoman

Evi keşfetmiş olabilirlerdi olmaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

They could have discovered the house.

3 yıl önce

MuratTokgz1

They could have discovered = kesfedebilirlerdi

2 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Evi keşfetmek ne anlamda kullanılıyor? Evin yerini bulmak mı, içini araştırmak mı?

3 yıl önce

yeldaaytua

biri bana bu "would have" i kalıp olarak anlatabilir mi? yani işte özne+would have+ verb3 vs. Should have ile farkını tam olarak açıklamasını istesem çok şey istemiş olur muyum? kafam karıştı çok :-(

2 yıl önce

nabi71

He would have done= o yapardı. / He should have done= o yapmalıydı

2 yıl önce

AtakanGk

net cevaplar on numara thank you sir nabi .-9

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.