Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bira içer."

Çeviri:He drinks beer.

3 yıl önce

6 Yorum
Tartışma kilitli.


iremisgodbro

Zaten içer dediğinde be olduğu belli oluyor arkadaşlar

3 yıl önce

EbruYett

orda he kullanılmış ama she de olabilirdi belirtilmemiş

2 yıl önce

deriny57

Ama orda he diye gosteriyoda cumlede o bira icer yokki

3 yıl önce

bahtiyar62

gizli özne

3 yıl önce

sbyapici

"he" kelimesi yok ?

3 yıl önce

umutozdemir997

Bira içer. Kim içer? O içer. O kelimesi yerine "it, she, he" olabilir. Zaten Türkçe çekimli bir dildir, "o" demek zorunda değilsin, fiilin çekiminden anlatabilirsin "o" olduğunu.

2 yıl önce