1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My role is to cook."

"My role is to cook."

Překlad:Moje role je vařit.

January 2, 2015

9 komentářů


Lord_Thor

Mým úkolem je vařit


Nemesis_NaR

Já bych to uznal. Chybějící alternativní překlady bych poprosil hlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886


tata2420

Dal jsem"Muj ukol je varit" a jake prekvapeni. Prijato!! :-)


Nemesis_NaR

Vidíte, a pak že se zázraky nedějí :-D


Petr225666

Proc nejde Koje role je kuchař?


ZdekaSchoo

zaměňujete sloveso s podstatným jménem, to cook je infinitiv slovesa vařit, a/the cook je kuchař


MzvClYia

Máte pravdu, ale z poslechu je slyšet the cook. Tudíž až při opravě se člověk dozví, že to mělo být to cook.


dromineck

A "moje úloha je abych vařil" to by nemohlo být?


ZdekaSchoo

teoreticky ano, ale v uznávaných překladech to není

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.