"Pojedźmy autobusem."

Tłumaczenie:Let us take a bus.

4 lata temu

11 komentarzy


netis7
netis7

A ja sobie wymyśliłem: let's go by bus. Czy taka forma byłaby poprawna?

2 lata temu

KarolinaGa54185

Dlaczego nie ,,lets,, ?

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

KarolinaGa54185, Let's go = Let us go (chodźmy)
W języku publicznym (kurs języka, szkoła, praca, gazeta, telewizja) nie powinno używać się form skróconych.

1 rok temu

ANDRZEJ175369

Dlaczego nie może być: Let us go by bus?

5 miesięcy temu

Lukasenko2525

Skąd to się wzięło?

4 lata temu

xxInsomniaxx

Let's ... (do sth) służy do proponowania aby coś zrobić, np. chodźmy: Let's go.

3 lata temu

lkoziel

Też się zastanawiam i nie rozumiem może dlatego że jeszcze mało umiem

3 lata temu

arko04

Nie rozumiem konstrukcji tego zdania. Co oznacza tutaj "let" i "us" Nie mogłoby być We weill drive a bus?

2 lata temu

jahustahuu

Drive używa się gdy ty prowadzisz dany pojazd, a go gdy jedziesz jako pasażer

2 lata temu

Artur27427

a ja napisałem "we will go by bus" :D ale również nie przeszło

2 lata temu

Artur559474

Napisałeś pojedziemy (will go) a ma być pojedźmy (let us).

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.