"The areas"

Překlad:Oblasti

January 2, 2015

6 komentářů


KarelLyka

Ve zpomalené řeči "They" !


IvanKozuch

Opravdu mám počítat s tím, že rodilý mluvčí vysloví "the" jako "they"?


Sovada

Asi jsem nahluchlá, ale to "s" na konci neslyším.


Radim5211

Jaky je sakra rozdil mezi Ty oblasti a Oblasti? Děkuju, že mi to kdokoliv rozumně vysvětlí. Připadám si občas fakt jak blbec.


ZdekaSchoo

the areas ty oblasti, už jsme o nich dřív mluvili, tak vím, které myslíte areas oblasti, nějaké neznámé oblasti, slyším o nich poprvé, nemohl byste mi o nich říct něco víc, to by se pak z areas staly the areas, což by přece bylo skvělé https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.