Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Un copil"

Traducere:A child

acum 3 ani

13 comentarii


alex701225

Este foarte frumos

acum 1 an

dienutza2

Un copil-A child

acum 3 ani

DarkVGMS

Children e pluralul la child

acum 2 ani

LigiaBejen

De ce nu se scrie "an child"?

acum 2 ani

IuliaStyle1

Nu se poate scrie "an child" deoarece "c" este consoana deci se scrie "a child"

acum 2 ani

AndraMaria57752

Foarte simplu

acum 2 ani

steluta.

Mai bine zis...A child.

acum 3 ani

Ludmila409981

A child

acum 2 ani

Andreea619846

Cei care învățați acum engleză pe Duolingo nu învățați și la școală? Pentru că văd că unii nu prea știu cuvinte ușoare

acum 2 ani

DanDorosch

Eu am facut 14 consecutive

acum 2 ani

PrajanuDia

A fost ușor

acum 1 an

simionmiha9

Sasti ca fata mea este la scoala si se joaca jocul asta si stie mai multe decat jocul asta

acum 1 an

Maria279151

Eu am facut 17 consecutive

acum 1 an