"Transportation is expensive."

Překlad:Doprava je drahá.

January 3, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MrOndrej

nákladná je to samé


Nemesis_NaR

Slovník ti dává za pravdu. Chyby prosím hlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

31.12.2014


BarboraFil

Proč prosím není před transportation člen?


Nemesis_NaR

Protože "transportation" je nepočitatelné.


jgstcd

Clen urcity jde, a bereme, ale neurcity nejde, z duvodu ktery uvedl Nemesis.


Chatulov

Myslím, že by mělo jít i: Převoz je drahý


paweru

A co "přepravování"?


Hana44631

Transportation znamená přeprava ! Transport znamená doprava! Moje odpověď byla správná!!!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.