Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Bărbații și femeile citesc."

Traducere:The men and the women read.

0
acum 3 ani

6 comentarii


Vladii11

Când vorbim de plural, Men și women reprezinta pluralul. Când vorbim de un bărbat în sine zicem : man, sau femeie : woman. Dar când vorbim de mai mulți zicem Men and women

4
Răspundeacum 2 ani

GabrielCuc4

Nu stiu

0
Răspundeacum 1 an

marianatra918468

Uy

0
Răspundeacum 1 săptămână

CosminDumi14

Nu trebuia mans? La plural?

-1
Răspundeacum 2 ani

GabrielCuc4

Man sau men

-3
Răspundeacum 1 an

Ana334075

Men

-1
Răspundeacum 1 an