"Bărbații și femeile citesc."

Traducere:The men and the women read.

acum 3 ani

8 comentarii


Vladii11

Când vorbim de plural, Men și women reprezinta pluralul. Când vorbim de un bărbat în sine zicem : man, sau femeie : woman. Dar când vorbim de mai mulți zicem Men and women

acum 2 ani

GabrielCuc4

Nu stiu

acum 2 ani

marianatra918468

Uy

cu 4 luni în urmă

CosminDumi14

Nu trebuia mans? La plural?

acum 2 ani

kittycat695645

Trebuia "mens" and "womans"

cu 3 luni în urmă

Cristi_Here
Cristi_Here

Nu. Man= Bărbat, men= bărbați. Woman= femeie, women= femei. Substantivele astea sunt neregulate, adică nu respectă regula cu s și trebuie memorate. Mai sunt câteva ca ele, dar o se le înveți pe parcurs :)

acum 4 săptămâni

GabrielCuc4

Man sau men

acum 2 ani

Ana334075

Men

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.