Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You have to help him."

Tłumaczenie:Musicie mu pomóc.

3 lata temu

14 komentarzy


SabinaKacz1
SabinaKacz1

Dlaczego nie zgadza się forma 'Muisz mu pomóc' ?

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Musisz ZGŁOSIĆ poprawną odpowiedź: MUSISZ MU POMÓC, bo może jej nie ma w bazie danych?

10 miesięcy temu

baboryba

Ale masz mu pomóc tak przecież sie mowi po polsku w sensie musisz mu pomoc. Kolejne bezsensowne nie uznane tłumaczenie

3 lata temu

NatsuDoragonire

Tłumaczenie nie jest bezsensowne. Użyto tu czasownika modalnego "have to", którego sens oznacza z góry narzucony obowiązek/nakaz. Stąd tłumaczenie tego czasownika to "Musieć", a nie "mieć".

Więcej: http://www.ang.pl/gramatyka/czasowniki-verbs/czasowniki-modalne/obowiazki-i-potrzeby

2 lata temu

annawroble2

Dlaczego moja odpowiedz "Musicie mu pomoc" nie jest akceptowana? Jak kontynuowac cwiczenie?

1 rok temu

b.r.o.n.i.

Nie uznaje mi Musicie mu pomóc

1 rok temu

Aka650831

Nie rozumiem!!!!??? Moja odpowiedz jest identyczna z " niby" poprawną a mimo to wyswietla się na czerwono ze że błędna! ????

1 rok temu

UrszulaSiu

nie rozumiem dlaczego moja odpowiedź, a mianowicie " masz mu pomagać " nie została uwzględniona? Przecież " have" oznacza "mieć" oraz wiele innych znaczeń.

3 lata temu

marysiasawo

Bo forma "have to" oznacza musisz

3 lata temu

M-ruda1

Nie zalicza mi identyczej odpowiedzi ktora jest niby poprawna.

1 rok temu

MartaDawic

Powinienes mu pomoc tez za lagodnie

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

To będzie "You should help him". To nie taki mocny jak "have to"

2 lata temu

AndrzejMas1

Szkoda, że nie mogę podesłać screena, wpisuję musicie mu pomóc i mimo, ze odpowiedź jest poprawna, apka pokazuje błąd i nie mogę zaliczyć lekcji. Sheet!

1 rok temu

Szpak6

Kiedy używamy you have to a kiedy must?

1 rok temu