"Manželka mého syna nemá auto, ale má kolo."

Překlad:My son's wife does not have a car, but she has a bicycle.

January 3, 2015

38 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Ondej308029

Manzelka mého syna: the wife of my son does have not a car.... Muze byt?


JanLyko

"The wife of my son" může, ovšem pozor na to "my son does have not a car". To nejde, angličtina má na rozdíl od češtiny pevně daný slovosled.


PavelKonop

My son's wife has not got a car, but she has got a bike.


Nemesis_NaR

Tento kurz vytvořili převážně češi žijící v Americe a "has got" je britská angličtina, tudíž to mezi odpovědmi většinou chybí. Jinak chyby poprosím hlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886

3.1.2015


Lalinor

Wife of my son does not have a car, but she has a bike. Co je na tom špatně?


Vaska767816

My son´s wife doesn´t have a car, but she has the bike (well, or not?)


Dana977985

Myslím, že máte špatně znak pro apostrof.


Johana84594

Přinejmenším chybí člen u wife. Jinak chybu nevidím.


Honza624089

My son's wife does not have a car however she has a bicycle .. nelze?


JanPtro

Kolo je wheel nebo ne?


ValaCZE

Je, ale ne jízdní.


TimonHoek1

Kolo je wheeel jako ruleta ale kolo na ježdění je bicykl


Jja237444

Dvakrát jsem napsala úplně správné znění jako bylo vygenerováno v hodnocení (včetně apostrofu) a vždy se mi zbarví červeně jako chybné. Vůbec nevím, co s tím, abych dokončila řádně lekci!!!


Johana84594

Nevyplňujte a klikněte na "vynechat". Sice to bude Duolingo počítat jako chybu, ale myslím, že už vám tu větu znovu nepodstrčí.


TomasVelec

Taky to mám tak


Blanche268302

Proč nemůže být "bike"?


irena589072

Mám naprosto správně, ale hlásí chybu. Proč?


irena589072

jak se mám dostat přes tuto lekci, stále hlásí chybu, ač je dobře. Žádné tlačítko vynechat nenacházím. dik


Johana84594

Pokud máte aspoň jednu korunku, vykašlete se na celou lekci, nechte ji nedodělanou a jděte na další. Ono se Duolingo časem vzpamatuje. Pokud pracujete na mobilu, zeptejte se na Fóru, tady se odpovědi nejspíš jen tak nedočkáte.


Evanouko4

proč nemůže být wheel?


Johana84594

Může, když chcete být za každou cenu vtipná.


Iva194479

Nelze vložit z mé strany správnou odpověď


jenda48

Lze ve správném hlavním překladu vynechat She? Myslím si že ano.


JarmilaHer

Proč není také does not has v první části věty tak jsko v druhé? Proč je tam have?


Johana84594

Protože u záporu je ve třetí osobě jen pomocné "do".

She has a car. (Ona má auto.)

ALE

She does not have a car. (Ona nemá auto.)


Vaska767816

In the answer is missing words "has" and "a"


Vaska767816

In the answer is missing words "has" and "a"


Vlastimil337

The wife of my son... a... My son's wife.... Je to taký rozdiel že to duolingo nevie stráviť?


Vaska767816

Duolingo je jen naprogramovaná aplikace. Mu sel by to autor doplnit


Zdenk364300

Platí že - doesn't = does not; pokud ano,tak Duolingo to nebere


Dana977985

Napsal jsem: Wife of my son does not have a car but she has a bike. Co je špatně? Má být před WIFE člen?


Dana977985

Teď jsem zkusila THE WIFE a A BICYCLE a uznáno.


AlenaDareb

Ano, chybi tam člen určitý u Wife


vera736352

Take to mam tak a nevim si s tim rady a uz jsem tesne pred koncem diky Johano vykaslu se na lekci uz to po 4 psat nebudu


DirectionerAda

Proc to nebere zkracene doesn't?!


Klaudkaa_

Co je špatně na : My son's wife does not have a car, but she has a bicycle. Prosím o odpověď ráda bych se to naučila. Děkuju.


Jlius323368

My wife of my son does not have a car but she has a bike. Proč mi to nevzalo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.