Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Jij draagt schoenen."

Vertaling:You wear shoes.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Feline899701

Waarom de ene keer your en de andere keer you’re?

9 maanden geleden

Willard435900

Your is jouw: Your shoes = jouw/jullie schoenen. You're is afkorting van you are en betekent dus jij bent of jullie zijn: You're a man = Jij bent een man.

2 maanden geleden

Xxxdenise

eerst zeggen ze wears dat het draagt is en nu wear ?

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist
  • I wear (ik draag)
  • you wear (jij draagt, u draagt)
  • he/she/it wears (hij/zij/het draagt)
  • we wear (wij dragen)
  • you wear (jullie dragen, u draagt)
  • they wear (zij dragen)
3 jaar gelden

EstherJ57

Alleen bij "she, he & it" komt er een "s" achter een werkwoord. Men noemt het ook wel de"Shit-regel".

3 jaar gelden