"Fetele mănâncă orez."

Traducere:The girls eat rice.

January 3, 2015

7 comentarii
Această discuție este blocată.


AlyLupaste

Nu e asa. ,,Eats " se foloseste doar la persoana a 3 a singular, he eats/ she eats . In rest e : ,,eat" . I eat / you eat ...


laurentiuh18

Dar cum trebuie să fie la singular?


Elypsos

Cand se foloseste eats .si cad se foloseste eat


iiai

Numai la persoana a 3-a singular verbele regulate primesc acest "s".


Iaz_de_frunza
<h1>Eats se foloseste la persoana a 3 a singular ,iar eat se foloseste la persoana 1 singular/plural ,persoana a 2 a singular/plural si persoana a 3 a DOAR PLURAL :)</h1>

sper ca te am ajutat ! Spor la Engleza in continuare :D


IonuConsta5

"Eat" se folosește la singular nu la plural


Craciun-2015

De ce se spune eat?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.