Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Fetele mănâncă orez."

Traducere:The girls eat rice.

acum 3 ani

7 comentarii


AlyLupaste

Nu e asa. ,,Eats " se foloseste doar la persoana a 3 a singular, he eats/ she eats . In rest e : ,,eat" . I eat / you eat ...

acum 2 ani

cameliacami2004

Help

acum 2 ani

Maria058ma

De ce?

acum 2 ani

Maria058ma

Cu ce vrei sa te ajut?

acum 2 ani

Elypsos

Cand se foloseste eats .si cad se foloseste eat

acum 2 ani

Bianca845502

Eat se foloseste la persona 1 ,2,3 singular si eats la persoana 1,2,3 plural

cu 5 luni în urmă

GeorgianaL593113

Help me plase!

acum 2 ani