Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Fetele mănâncă orez."

Traducere:The girls eat rice.

0
acum 3 ani

8 comentarii


AlyLupaste

Nu e asa. ,,Eats " se foloseste doar la persoana a 3 a singular, he eats/ she eats . In rest e : ,,eat" . I eat / you eat ...

4
Răspundeacum 1 an

cameliacami2004

Help

0
Răspundeacum 2 ani

Maria058ma

De ce?

0
Răspundeacum 2 ani

Maria058ma

Cu ce vrei sa te ajut?

0
Răspundeacum 2 ani

Elypsos

Cand se foloseste eats .si cad se foloseste eat

0
Răspundeacum 2 ani

Bianca845502

Eat se foloseste la persona 1 ,2,3 singular si eats la persoana 1,2,3 plural

0
Răspundecu 3 luni în urmă

GeorgianaL593113

Help me plase!

0
Răspundeacum 1 an

kawaiiAvoc

E la mintea cocosului .."eats" e la plural pentru ca e "s" la sfarsit.

-2
Răspundeacum 2 ani