Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Will you choose the wine?"

Çeviri:Şarabı sen mi seçeceksin?

3 yıl önce

14 Yorum


wsynduo

Ornek cevirisinde vurgu ozneye yapılmış fakat ben " (Siz) şarabı seçecek misiniz ?" anlami çıkarıyorum, burada ki değişiklik telaffuzdaki vurgu ile mi, elde ediliyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet İngilizcede bu farkı sadece konuşurken vurgulayarak yaratabilirsiniz, yoksa cümle aynı

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Bu durum hem çok önemli hem de çok zor olsa gerek.

1 yıl önce

ZfrGlbhr

Bence de en yakın çevirisi bu olur.

1 ay önce

has.durmaz

Buradaki will daha çok modal verb gibi göründüğü için "şarap mı seçersiniz" çevirim yanlış kabul edildi. Kınıyorum.

3 yıl önce

memo44414

Seçmek ile tercih etmek aynı değil mi ki? Tercihi kabul etmedi?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Tercih etmek" = "prefer"

2 yıl önce

Suheyl.Rastqari

"Siz mi sarabi sececeksiniz" neden yanlis oldu , ben bilmedim... !!!

6 ay önce

AhmetAkgne

Aydınlandım :)

1 yıl önce

AhmetAkgne

Teşekkürler

1 yıl önce

Mustafa408-5

ben sarab ıcmem kardas

1 yıl önce

ArzuBayramova

Siz sarap sececek misin ?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "Siz şarap seçecek misiniz?" = "Will you choose wine?

Bunu demek herhangi bir şarap manası yaratır ama "Siz şarabı seçecek misiniz?" demek bize belli bir şaraptan bahsettirir. "The"nın görevi de budur, isimden önce gelir ve konuşulduğu şeyi belirli kılar.

2 yıl önce

mirat696369

Kardes burada ozneye vurgu var sana the nin onemini soran yok amk

1 yıl önce