1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The newspaper"

"The newspaper"

Překlad:Noviny

January 3, 2015

10 komentářů


Werwi

Někdy mi to prostě nebere zvuk

April 30, 2015

Nemesis_NaR

Máš-li na mysli věty mluvené mikrofonem, tak musím říct, že to je bohužel normální. Můj osobní, soukromý, osobní názor je, že kdo dělá DuoLingo dlouhodobě, tak dřív nebo později mikrofon vypne. Některý z kolegů z inkubátoru to ted nedávno vyjádřil tak, že teoreticky je to super, ale prakticky je to nepoužitelné.

April 30, 2015

OndraHudec

Jj to mas pravdu

November 8, 2015

Misulak

Vim ze to vyslovuju správně ale nebere mi to

May 31, 2015

Nemesis_NaR

Před napsáním příspěvku si prosím nejdříve přečti už existující příspěvky v diskuzi! K (ne)funkčnosti mikrofonu jsem se u této věty už vyjádřil.

May 31, 2015

Gymnastical

Newspaper is singular so why is it written as (how it looks in my eyes) plural?

June 13, 2015

kacenka9

In Czech there is no singular and plural word for newspaper(s). Both are noviny and a plural verb is used for both. It is called "Pomnozne" (singular is - Jednotne, plural is - Mnozne and this weird hermafrodith is pomnozne). There are few words like that. Door(s) - dveře, Scissors - nůžky, pants - kalhoty.

June 13, 2015

Myhal1

Denní tisk mi připadal jako smysluplná alternativa, škoda...

March 15, 2017

DanielSkor8

"Ty noviny" vs. "Tyto noviny". Ja bych uznal obe, to prvni bych do ust nevzal, ale pouze jedno je spravne :)

December 1, 2017

KaeiM.Pevn

Neplést si "the" a "this"..... ??

March 3, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.