Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The newspaper"

Překlad:Noviny

před 3 roky

9 komentářů


Werwi

Někdy mi to prostě nebere zvuk

před 3 roky

Nemesis_NaR

Máš-li na mysli věty mluvené mikrofonem, tak musím říct, že to je bohužel normální. Můj osobní, soukromý, osobní názor je, že kdo dělá DuoLingo dlouhodobě, tak dřív nebo později mikrofon vypne. Některý z kolegů z inkubátoru to ted nedávno vyjádřil tak, že teoreticky je to super, ale prakticky je to nepoužitelné.

před 3 roky

OndraHudec

Jj to mas pravdu

před 2 roky

Misulak

Vim ze to vyslovuju správně ale nebere mi to

před 3 roky

Nemesis_NaR

Před napsáním příspěvku si prosím nejdříve přečti už existující příspěvky v diskuzi! K (ne)funkčnosti mikrofonu jsem se u této věty už vyjádřil.

před 3 roky

Gymnastical
Gymnastical

Newspaper is singular so why is it written as (how it looks in my eyes) plural?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

In Czech there is no singular and plural word for newspaper(s). Both are noviny and a plural verb is used for both. It is called "Pomnozne" (singular is - Jednotne, plural is - Mnozne and this weird hermafrodith is pomnozne). There are few words like that. Door(s) - dveře, Scissors - nůžky, pants - kalhoty.

před 3 roky

Myhal1
Myhal1

Denní tisk mi připadal jako smysluplná alternativa, škoda...

před 1 rokem

DanielSkor8

"Ty noviny" vs. "Tyto noviny". Ja bych uznal obe, to prvni bych do ust nevzal, ale pouze jedno je spravne :)

před 9 měsíci