"She informed congress."

Çeviri:O, meclisi bilgilendirdi.

3 yıl önce

9 Yorum


rurounius

congress'ten önce neden the gelmedi acaba yardımcı olabilir misiniz? biliyorum dillerde her şey sistematik olamayabiliyor ancak burda baya bir belirtme hali sezdim ben.

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

"to inform" fiili "haber vermek" anlamında da kullanılabiliyor mu? "Orada yaşadıklarını/gördüklerini bize haber ver" gibi bir cümle için de "inform" kullanılabilir mi yoksa daha ciddi konularda bilgi aktarmak için mi kullanılabilir? Şimdiden teşekkürler.

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Evet, "to inform", normalde biraz daha ciddi/resmi konularda kullanıyoruz. Bilgi aktarmak için, evet. My friend, inform me: how are you? Çooook tuhaf. :) "Bana haber ver" için başka bir tercüme: "let me know". Ah, ve polise kim bilgi verir? An informator.

2 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Tekrar teşekkürler.

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Bir şey değil. To inform için örnekler: She informed congress. The school informed us that there are no classes tomorrow. He informed us of his situation. I was informed by mail that I won the prize. We were informed of your arrival yesterday. VS.

Belki böyle olabilir:

Haber vermek - to tell, to let (somebody) know

Bilgi vermek - to inform

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"O kongreyi bildirdi" nasil denir acaba? Ikisi arasindaki farki gormek ogretici olacak.

3 yıl önce

spid_erman

inform yerine announce olur sanırım

3 yıl önce

pluginage

o kongreyi bilgilendirdi kabul etmiyor

1 yıl önce

ersinkecis

Yoo ben 'O kongreyi bilgilendirdi' dedim (bunu da o cevaptan kopyaladim) kabul etti.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.