Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"How is he?"

Μετάφραση:Πώς είναι αυτός;

πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


Faidra_El

Δεν μπορουμε να γραψουμε σκετο πως ειναι

πριν από 1 χρόνο

u1x12
u1x12

Οχι γιατι ειναι αοριστο. Εδω αναφερει το προσωπο he.

πριν από 4 εβδομάδες

jaye16
jaye16
Mod

Αυτό είναι ενεστώτας οχι αόριστως.

Στην ελληνική γλώσσα δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες ( εγώ, εσύ κτλ) γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

πριν από 4 εβδομάδες