"Howishe?"

Μετάφραση:Πώς είναι αυτός;

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


Faidra_El

Δεν μπορουμε να γραψουμε σκετο πως ειναι

πριν από 2 χρόνια

u1x12

Οχι γιατι ειναι αοριστο. Εδω αναφερει το προσωπο he.

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Αυτό είναι ενεστώτας οχι αόριστως.

Στην ελληνική γλώσσα δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες ( εγώ, εσύ κτλ) γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

πριν από 4 μήνες

ChrisStam2

Έγραψα "πως είναι αυτός" και το πήρε για λάθος. Φαίνεται ο τονος που έχει στο πώς του κάθισε βαρύς.

πριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

ΟΧΙ Duo δεν απορρίπτει προτάσεις όταν οι τόνοι λείπουν ούτε για σημεία στίξης ή κεφαλαία γράμματα κλπ. Μπορεί να υπάρχει κάποιο άλλο λάθος. Θα ήταν καλό αν είχατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot).

HOW TO TAKE A SCREENSHOT https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-android-23840/

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.