"How is he?"

Μετάφραση:Πώς είναι αυτός;

January 4, 2015

5 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

Faidra_El

Δεν μπορουμε να γραψουμε σκετο πως ειναι

December 30, 2016

u1x12

Οχι γιατι ειναι αοριστο. Εδω αναφερει το προσωπο he.

September 20, 2018

jaye16
Mod

Αυτό είναι ενεστώτας οχι αόριστως.

Στην ελληνική γλώσσα δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες ( εγώ, εσύ κτλ) γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

September 20, 2018

ChrisStam2

Έγραψα "πως είναι αυτός" και το πήρε για λάθος. Φαίνεται ο τονος που έχει στο πώς του κάθισε βαρύς.

November 1, 2018

jaye16
Mod

ΟΧΙ Duo δεν απορρίπτει προτάσεις όταν οι τόνοι λείπουν ούτε για σημεία στίξης ή κεφαλαία γράμματα κλπ. Μπορεί να υπάρχει κάποιο άλλο λάθος. Θα ήταν καλό αν είχατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot).

HOW TO TAKE A SCREENSHOT https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-android-23840/

November 2, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.