1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I walked towards the park."

"I walked towards the park."

Překlad:Šel jsem směrem k parku.

January 4, 2015

13 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

PetrMalek2

jaký je, prosím, rozdíl mezi "towards" a "toward"?

June 26, 2016

sikus8

Rozdíl žádný není, používá se oboje http://www.helpforenglish.cz/article/2011052403-pripona-ward

January 3, 2017

DanuseSmeh

Pokud není žádný rozdíl, proč mám chybu když jsem ve větě napsala "toward"

April 29, 2017

martin.sobolik

Nerozpoznal jsem tady slovo "towards".Přehrál jsem si jej na Google.Zní tam trochu jinak. Jaká je prosím poslechově správnější verze?

January 4, 2015

kacenka9

To je o tom, s kym mluvite :D Jestli je z Prahy nebo Ostravy. Z Londyna nebo Chicaga. Ta Googlova verze mne prijde malinko britstejsi a ta tady malinko americtejsi. Oboji mne zni normalne :D

January 4, 2015

martin.sobolik

Dobře,děkuji. :-)

January 4, 2015

Haluz1

Jak by bylo prosím "naproti parku" A ten rozdíl mezi "towards" a "toward" by mě také zajímal. Děkuji

November 21, 2016

sikus8

Rozdíl mezi toward a towards žádný není. http://www.helpforenglish.cz/article/2011052403-pripona-ward

January 3, 2017

Pavel221503

zcela skvělý odkaz, ta přípona WARD je úžasná, po přečtení jsem nabyl dojmu, že se dá používat úplně všude a nechápu, jak jsem se mohl bez této znalosti obejít, moc díky

January 3, 2017

JiNeern

V tom článku samotném se píše, že všude se použít nedá. ;-)

(Ale chápu – i mně to rozšířilo obzory, a je pravda, že ji lze použít ledaskde. ;-) )

February 21, 2018

Haluz1

Mockrát díky. Teď mám jasno :)

January 5, 2017

Lukec706356

A co třeba: Já chodil směrem k parku.

February 15, 2017

kacenka9

To by naznacovalo cinnost, ktera se pravidelne dela a uz se nedeje. V takovem pripade by v AJ byla veta "I used to walk towards the park". V cestine pak veta "ja JSEM chodil smerem k parku"

February 15, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.