"Iwalkedtowardsthepark."

Překlad:Šel jsem směrem k parku.

před 3 roky

13 komentářů


PetrMalek2
PetrMalek2

jaký je, prosím, rozdíl mezi "towards" a "toward"?

před 2 roky

sikus8

Rozdíl žádný není, používá se oboje http://www.helpforenglish.cz/article/2011052403-pripona-ward

před 1 rokem

DanuseSmeh

Pokud není žádný rozdíl, proč mám chybu když jsem ve větě napsala "toward"

před 1 rokem

martin.sobolik

Nerozpoznal jsem tady slovo "towards".Přehrál jsem si jej na Google.Zní tam trochu jinak. Jaká je prosím poslechově správnější verze?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To je o tom, s kym mluvite :D Jestli je z Prahy nebo Ostravy. Z Londyna nebo Chicaga. Ta Googlova verze mne prijde malinko britstejsi a ta tady malinko americtejsi. Oboji mne zni normalne :D

před 3 roky

martin.sobolik

Dobře,děkuji. :-)

před 3 roky

Haluz1

Jak by bylo prosím "naproti parku" A ten rozdíl mezi "towards" a "toward" by mě také zajímal. Děkuji

před 2 roky

sikus8

Rozdíl mezi toward a towards žádný není. http://www.helpforenglish.cz/article/2011052403-pripona-ward

před 1 rokem

Pavel221503
Pavel221503

zcela skvělý odkaz, ta přípona WARD je úžasná, po přečtení jsem nabyl dojmu, že se dá používat úplně všude a nechápu, jak jsem se mohl bez této znalosti obejít, moc díky

před 1 rokem

JiNeern

V tom článku samotném se píše, že všude se použít nedá. ;-)

(Ale chápu – i mně to rozšířilo obzory, a je pravda, že ji lze použít ledaskde. ;-) )

před 9 měsíci

Haluz1

Mockrát díky. Teď mám jasno :)

před 1 rokem

Lukec706356

A co třeba: Já chodil směrem k parku.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To by naznacovalo cinnost, ktera se pravidelne dela a uz se nedeje. V takovem pripade by v AJ byla veta "I used to walk towards the park". V cestine pak veta "ja JSEM chodil smerem k parku"

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.