"Co jeszcze masz?"

Tłumaczenie:What else do you have?

3 lata temu

10 komentarzy


ireczkaaa

What do you have yet - czy to poprawnie? nie zaliczyło ...

3 lata temu

xmoniczkax.567

Nie. Yet w pytaniach znaczy ''już'' a w zdaniach oznajmujących ''jeszcze'':) To jest zdanie pytające więc z "yet'' tłumaczyłoby się ''co już masz?"Pozdrawiam:)

3 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

To zdanie nie jest poprawne.

3 lata temu

Knahini

a możemy uzyskać wyjaśnienie gramatyczne czemu nie jest poprawne?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Tak : "Yet" w pytaniach znaczy "już'' a w zdaniach oznajmujących ''jeszcze'':)

3 lata temu

galanders

What do you have else? Może być?

1 rok temu

green861

Jaka jest roznica miedzy "yet", a "else"?

3 lata temu

xmoniczkax.567

"Yet" w pytaniach znaczy "już'' a w zdaniach oznajmujących ''jeszcze'' A ''else'' znaczy tylko ''jeszcze'':)

3 lata temu

Dariuszka3

Dlaczego nie może być What else you have?

3 lata temu

KordianOle

Ponieważ w pytaniach w języku angielskim uzywamy do/does (3 osobie), bez tego zdanie nie jest gramatycznie poprawne. Czasami nawet na internecie można sie tego dowiedzieć, dlatego zalecam używanie internetu w takich sytuacjach.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.