Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"May the force be with you."

Tłumaczenie:Niech moc będzie z tobą.

3 lata temu

30 komentarzy


serek123
serek123

Star Wars!!!

3 lata temu

Ciaran.Greer

yeah

2 lata temu

Julia611741

STAR WARS jej

1 rok temu

StarWars_Mayo

Someone has expressed my love of star wars. This makes me so happy...

1 rok temu

GargamelCompany

If the end of Duolingo path You want to reach, patience You must keep.

3 lata temu

KateStardu

May the force be with you,always

3 lata temu

wingo87

"The force will be with you, always."

1 rok temu

leiaorgana2002

Yeah, THIS is the actual quote! Keen eyes. :-)

1 rok temu

-BellaLuna-

Do or do not; there is no try ~ Yoda

2 lata temu

wingo87

I actually agree with this quote.

1 rok temu

leiaorgana2002

Do you? You don't think you can try something? Maybe he means don't think of it has "I'm trying" but as "I can do it" while trying. I don't know. It's an iffy Star Wars quote, I think.

1 rok temu

wingo87

I agree. I mean like don't do it like you're going to fail either way, if that makes any sense.

1 rok temu

lovenigel69_

Fear is the path to the dark side, Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering-Yoda

2 lata temu

Trang0ul

Kiepski przykład. "Force" to "siła", nie "moc" (szczególnie w fizyce). Głupi cytat z filmu fantasy tylko utrwala ten błąd.

1 rok temu

brzasku

Według mnie jeśli się wcześniej nie wiedziało, że cytat nie jest przetłumaczony dosłownie, to dzięki odkryciu tego właściwego znaczenia można nawet lepiej je zapamiętać. Oczywiście to jeszcze zależy od osoby.

3 miesiące temu

PunitShukal

The force is strong with (duolingo) this one!

2 lata temu

wingo87

ha ha.

1 rok temu

FirankaMipinska

xD Star Wars xD

2 lata temu

leiaorgana2002

Love this!

2 lata temu

EvaKulik

Buuu koniec duolingo

2 lata temu

j.ang.1

Spokojnie puźniej odblokuje się nowe coś czego jeszcze nie widać bo to co kończymy teraz to dopiero 30%

1 rok temu

traket999

Niech moc będzie z toba

2 lata temu

Ciaran.Greer

the one in black is me

2 lata temu

Piku516629
Piku516629

...I z Tobą, mój padawanie"

1 rok temu

wingo87

Obi-Wan to Luke.

1 rok temu

IzabelaSzu6

Taaaaa taaaaa ta ta ta taaaaa taaa ta ta ta taaaa taaaa ta ta ta taaaaaaa

1 rok temu

wingo87

What are the odds of this coming up?

1 rok temu

SandworM

Nie śmiałem napisać "niech siła będzie z tobą", bo chyba nie zostało by to uznane. Podobnie jak w tłumaczeniu "Wiedza to siła" na "Knowledge is a force"...

3 lata temu

MardiMonkey
MardiMonkey

Why down vote this?

2 lata temu