1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy is touching the sand…

"The boy is touching the sand."

Çeviri:Oğlan kuma dokunuyor.

January 4, 2015

6 Yorum


erinayse

Oğlan çocuğu yazdım kabul edilmedi... Oğlan ya da erkek çocuğu demeliymişim. Bu sebepten yanlış denmemeliydi.


karr__man

Erkek cocuk kuma dokunuyor, kabul edilmedi. 'Erkek cocugu' olmaliymis. 'Erkek cocugu' gunluk dildeki hatali kullanimlarimizdan biridir. Bu haliyle bir erkegin -kiz veya erkek' cocugu anlamina gelir. 'Erkek civciv' yerine 'erkek civcivi' demiyoruz, degil mi?


aslanmuson

Burada neden "is" kullaniliyor?


incikin_

Şimdiki zaman için (Present Continuous Tense) formül:

am/is/are + V(+ing)

Yani bu zaman ile bir cümle kurmak için:
1) özneye göre "am", "is" veya "are" olarak değişen yardımcı fiili yazıp
2) ardından "-ing" takısı almış esas fiili getiririz..

I am walking.
The boy is playing.
They are talking.


Hasan_SALCIAV

Oğlan kuma değiyor yazdım, kabul edilmedi.


sukran808848

Doğruyu kabul etmiyor!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.