A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezek a cipők nem jók rám."

Fordítás:These shoes do not fit me.

3 éve

6 hozzászólás


zsuzsmanka

ennek a jelentése: ezek a cipők nem illenek rám. a "jó"-ra miért nem jó a "good"? These soes don't good for me. (ezt írtam. Nem jó?)

3 éve

KissHajnalka

Nem, mert a " nem jók rám " azt jelenti pl. hogy : nem illik rám.Ezért kell a "fit "

3 éve

ottoflick
ottoflick

Szerintem attól jól állhat valakin a cipő, ha nem jó rá! Ha nem jó rá, az a méretet jelenti. These shoes do not fit me. - ezek a cipők nem állnak jól nekem. Valaki hozzáértő magyarázza el, miért jó megoldás ez, mert én ellentmondást érzek!

3 éve

toddzsa

Fit - illik hozzá (méretben)

3 éve

toddzsa

Match - illik hozzá (egymáshoz)

3 éve

toddzsa

Suit - illik hozzá (stílusban)

3 éve