A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girls' roses"

Fordítás:A lányok rózsái

3 éve

6 hozzászólás


Bauer01

The gir's roses are white Nem lenne sokkal egyszerübb????

3 éve

budai.doc

Dehogynem. Viszont nem tanulnád meg a többesszámú birtokviszony jelölését írásban.

3 éve

Bauer01

Nem vitatkozni akarok, csak ha olvastad mit írtam, akkor értenéd, hogy egyértelmüvé kéne tenni a mondatot! csak ezt hiányoltam!!

3 éve

budai.doc

Nem értem. Csak azt láttam, hogy a girls' helyett gilr's van a mondatodban.

3 éve

edinavarga1

Az es, s-re vegzodo fonevek utan csak igy jelolik a birtokost:) ez egyertelmuen lanyokat jelent,vagyis az o rozsaikat:)

3 éve

edinavarga1

Azaz nem a fonevek hanem csak szemelyek es allatok eseten. bocsika:)

3 éve