1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have lost my umbrella."

"I have lost my umbrella."

Fordítás:Elvesztettem az esernyőmet.

January 4, 2015

9 hozzászólás


vaZvodni

a magyarban az,hogy elvesztettem az ernyőm,az ugyan az,mint,ha kitettem volna a tárgy ragját


Joli46

Mégsem fogadja el.


InczeZsolt

Elveszítettem az miért nem helyes?


Linacskaa

és az ernyö miért nem jó?


Linacskaa

zsoltnak: az elveszítettem ugyanazt jelenti! én sem értem


IstvanBorsanyi

Még senki sem jelentette. Talán ennyi a probléma. Meg kell próbálni. Az, hogy itt a fórumban mi ezt megdumáljuk, nem több, mint pusztába kiáltott szó.


m4x1mus3

Az miért nem helyes, hogy "elvesztettem az ernyőm"? Miért csak úgy helyes, hogy "elvesztettem az ernyőmet"?


vaZvodni

Tévedés,a magyarban birtokos névmás esetében nem kell használnunk a tárgy ragot! Elvesztettem az ernyőm vagy elveszett az ernyőm tökéletesen helyes!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.