A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have lost my umbrella."

Fordítás:Elvesztettem az esernyőmet.

3 éve

9 hozzászólás


vaZvodni

a magyarban az,hogy elvesztettem az ernyőm,az ugyan az,mint,ha kitettem volna a tárgy ragját

2 éve

Joli46

Mégsem fogadja el.

2 éve

InczeZsolt

Elveszítettem az miért nem helyes?

3 éve

Linacskaa

és az ernyö miért nem jó?

3 éve

Linacskaa

zsoltnak: az elveszítettem ugyanazt jelenti! én sem értem

3 éve

IstvanBorsanyi

Még senki sem jelentette. Talán ennyi a probléma. Meg kell próbálni. Az, hogy itt a fórumban mi ezt megdumáljuk, nem több, mint pusztába kiáltott szó.

3 éve

m4x1mus3

Az miért nem helyes, hogy "elvesztettem az ernyőm"? Miért csak úgy helyes, hogy "elvesztettem az ernyőmet"?

1 éve

vaZvodni

Tévedés,a magyarban birtokos névmás esetében nem kell használnunk a tárgy ragot! Elvesztettem az ernyőm vagy elveszett az ernyőm tökéletesen helyes!

1 éve