1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The horses eat."

"The horses eat."

Překlad:Ti koně jedí.

January 4, 2015

21 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Macovic

Koně žerou, nejedí! :-)

January 4, 2015

Nemesis_NaR

Ano. Ovšem Google při zadání hesla "koně jedí" hlásí číslo 366 tisíc a na "koně žerou" 152 tisíc výsledků, tudíž většina lidí si myslí něco jiného.

Jinak nebyla-li odpověd uznána, tak poprosím o nahlášení přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886

4.1.2015

January 4, 2015

kacenka9

doplneno

January 4, 2015

Teemo_is_ready

Jakto, že mi to neuznalo koně ji?

January 31, 2015

Nemesis_NaR

Zkopíruji sem odpověd z druhé tvé diskuze, aby si to mohli přečíst další uživatelé i u této věty:

Protože "jí" není spisovný tvar, jediná spisovná možnost opravdu je jenom "oni jedí". Přirovnávám to k tomu, že v případě uznávání hovorových výrazů bych pak já jako brnák měl mít možnost "tram" přeložit jako "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu

January 31, 2015

Aldashin

Nojo, ale učíme se anglicky, ne česky. Takže i nespisovná čeština by jako dobrá odpověď měla být přijata. Jde přeci o to, jestli rozumíme?

August 19, 2017

JanLyko
Mod

Čeština má oproti angličtině úžasné množství různých slovosledů. Taky má hodně synonym. To znamená, že už se spisovnou češtinou mají některé anglické věty až 3000 možných správných českých překladů.

Se všemi možnými nespisovnými variantami by to byly desetitisíce. Neznám nikoho, kdo by byl ochoten do systému ty desetitisíce zadarmo naklikat kvůli přínosu tak malému.

August 19, 2017

Aldashin

To máte pravdu, že to asi nejde postihnout.

August 22, 2017

ValaCZE

Jen doplním, že počet překladů jedné věty je omezen právě na těch 3000 variant. Takže i kdybychom chtěli vypsat úplně všechny varianty, nemůžeme.

August 22, 2017

Aldashin

Jasně, omlouvám se za přihlouplý komentář, byla to střela mimo . (Ale u živého lektora bych si za ním stál :-) ) Děkuji a zdravím.

August 23, 2017

Petra767606

Však to tě taky nemá učit česky, to už máš znát dávno, ostudo!!!!

July 5, 2018

rkaKociano

Mě to taky neuznalo

March 19, 2019

pavelnovak1

Ti koni jedí. Aplikace to opravila jako: Ti koně jedí. Ale podle mě je spravně: Ti MUŽI jedí!

February 7, 2019

Luparabianca1

no mne nezerou ani nejedi... napsal jsem kone zerou a je to blbe...

June 26, 2018

Luparabianca1

proc je blbe?: ti kone zerou

June 26, 2018

MichaelaLe886584

Kone jí a jedí je snad to samé ne

May 29, 2019

Defrt

neuznáte ji ale žerou jo ? tak to je divný když to má prej být vše spisovný

September 14, 2016

kacenka9

Jenze "ji" spisovne neni. To je 3. os. c. jednotneho. Mnozne je "jedi" a to uznavame. Stejne, jako uznavame "zerou"

September 14, 2016

Defrt

hmm jasný :(

September 18, 2016

Ivo150846

Ma byt správně "Ty" koně

July 26, 2017

Luparabianca1

Aaaa. jasně. omlouvám se....

July 9, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.