1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The horses eat."

"The horses eat."

Překlad:Ti koně jedí.

January 4, 2015

12 komentářů


Macovic

Koně žerou, nejedí! :-)


Nemesis_NaR

Ano. Ovšem Google při zadání hesla "koně jedí" hlásí číslo 366 tisíc a na "koně žerou" 152 tisíc výsledků, tudíž většina lidí si myslí něco jiného.

Jinak nebyla-li odpověd uznána, tak poprosím o nahlášení přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886

4.1.2015


Teemo_is_ready

Jakto, že mi to neuznalo koně ji?


Nemesis_NaR

Zkopíruji sem odpověd z druhé tvé diskuze, aby si to mohli přečíst další uživatelé i u této věty:

Protože "jí" není spisovný tvar, jediná spisovná možnost opravdu je jenom "oni jedí". Přirovnávám to k tomu, že v případě uznávání hovorových výrazů bych pak já jako brnák měl mít možnost "tram" přeložit jako "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu


nejecko

Me to reklo the horses eat cat


Defrt

neuznáte ji ale žerou jo ? tak to je divný když to má prej být vše spisovný


kacenka9

Jenze "ji" spisovne neni. To je 3. os. c. jednotneho. Mnozne je "jedi" a to uznavame. Stejne, jako uznavame "zerou"


pavelnovak1

Ti koni jedí. Aplikace to opravila jako: Ti koně jedí. Ale podle mě je spravně: Ti MUŽI jedí!


Lenka174924

Jestli jste Čech tak jste toho ve škole moc nepobral.


DagmarMach5

přeložila jsem úplně přesně, ale odpověď mi byly označena za chybnou


Patrik2010

jakto že mi neuznalo koně jedí???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.