"The horses eat."

Překlad:Ti koně jedí.

January 4, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Macovic

Koně žerou, nejedí! :-)


Nemesis_NaR

Ano. Ovšem Google při zadání hesla "koně jedí" hlásí číslo 366 tisíc a na "koně žerou" 152 tisíc výsledků, tudíž většina lidí si myslí něco jiného.

Jinak nebyla-li odpověd uznána, tak poprosím o nahlášení přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886

4.1.2015


TomFox92

Asi google nebude úplně nejlepší zdroj informací. Obecně se děti učí, že zvířata žerou a lidé jí (slovo jedí odmitam používat). Takže nepoužívat Google, ale rozum.....


Teemo_is_ready

Jakto, že mi to neuznalo koně ji?


Nemesis_NaR

Zkopíruji sem odpověd z druhé tvé diskuze, aby si to mohli přečíst další uživatelé i u této věty:

Protože "jí" není spisovný tvar, jediná spisovná možnost opravdu je jenom "oni jedí". Přirovnávám to k tomu, že v případě uznávání hovorových výrazů bych pak já jako brnák měl mít možnost "tram" přeložit jako "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu


nejecko

Me to reklo the horses eat cat


pavelnovak1

Ti koni jedí. Aplikace to opravila jako: Ti koně jedí. Ale podle mě je spravně: Ti MUŽI jedí!


Lenka174924

Jestli jste Čech tak jste toho ve škole moc nepobral.


PatrikRCZ_2010

jakto že mi neuznalo koně jedí???


Paul467164

Tak jak, učím se anglicky nebo dělám reparát z češtiny???


PateenL

Super jsem z moravy tak píšu ti koňi jí :)


lucintice

V čem je problém, když jsem napsala koně jedí. Jinde mi to Duolingo uznává bez členů.


ZdekaSchoo

přidejte screenshot


lucintice

Ráda bych, bohužel nevím kam to přiložit.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.