1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The humans"

"The humans"

Fordítás:Az emberek

January 4, 2015

9 hozzászólás


JanosGrenc

nem hallható a humans s hangja kellően


PlErds2

Ha csak ez lenne a probléma, a kiejtése kétségbeejtő a hölgynek. (h)yo͞oməns - így kell(ene)....


tucite

Az emberiseg szamomra az emberek osszeseget jelenti, nem fogadta el. Mankind, erre van nekik is szavuk, tehat itt csak tobb emberre goondolt, de nem az egesz emberisegre. People es humans kozott mi a kulonbseg? Gondolom semmi, vagy az egyik kevesebb, a masik tobb embert jelent?


Zsuzsizsuzso

Szerintem a people inkább a személyek jelentés felé közelít, míg a humans hangsúlyozza azt, hogy ember, tehát nem állat. Gondolom akkor van jelentősége, ha valamilyen módon szembeállítják pl. állatokkal, vagy marslakókkal....


KollerMisi

a people azt jelenti hogy embrek nem azt hogy személyek. a person a személy. nagyon vicces vagy hiszen marslakók nem is léteznek. ugye ezt csak poénból írod?


jcsabax

Ennek mi köze ahhoz, hogy léteznek-e? Attól, hogy valami nem létezik, még lehet róla beszélni, akár vicc nélkül is.


supremo11

Az ember is egy állat


Szoleczki

Szótári alakok: ember, emberi lény, teremtmény. Ezt el kellene fogadni!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.