A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The humans"

Fordítás:Az emberek

3 éve

8 hozzászólás


tucite

Az emberiseg szamomra az emberek osszeseget jelenti, nem fogadta el. Mankind, erre van nekik is szavuk, tehat itt csak tobb emberre goondolt, de nem az egesz emberisegre. People es humans kozott mi a kulonbseg? Gondolom semmi, vagy az egyik kevesebb, a masik tobb embert jelent?

3 éve

Zsuzsizsuzso

Szerintem a people inkább a személyek jelentés felé közelít, míg a humans hangsúlyozza azt, hogy ember, tehát nem állat. Gondolom akkor van jelentősége, ha valamilyen módon szembeállítják pl. állatokkal, vagy marslakókkal....

3 éve

KollerMisi

a people azt jelenti hogy embrek nem azt hogy személyek. a person a személy. nagyon vicces vagy hiszen marslakók nem is léteznek. ugye ezt csak poénból írod?

3 éve

jcsabax
jcsabax

Ennek mi köze ahhoz, hogy léteznek-e? Attól, hogy valami nem létezik, még lehet róla beszélni, akár vicc nélkül is.

1 éve

supremo11

Az ember is egy állat

2 éve

Vladiwoody

Jaaaa xD

1 éve

Tutika91

Lehet

2 éve

JanosGrenc

nem hallható a humans s hangja kellően

8 hónapja