"Who had opened it the first time?"

Tłumaczenie:Kto to otworzył pierwszym razem?

4 lata temu

8 komentarzy


DvayneHoover

Lepiej brzmiałoby: za pierwszym razem lub po raz pierwszy

4 lata temu

MarceliFyl

Tom Marvolo Riddle

3 lata temu

Jerzy12

Kto otworzył to pierwszy? - jest chyba naturalnym tłumaczeniem tego zdania.

3 lata temu

itsdomii

albo,, kto to pierwszy otworzył?"tez jest ok

1 rok temu

Lins209925

"Kto to otworzył jako pierwszy" i błąd :

5 miesięcy temu

wsG8qCb7

Which one is correct (Duo accepts both)? - Kto otworzył to pierwszy raz? - Kto otworzył to za pierwszym razem? They have different meaning in Polish: - first time in his/her live, -sb do it first in a particular situation.

4 miesiące temu

krysia401702

To nie jest dobre tłumaczenie,tak się nie mówi,powinno być :albo" za pierwszym razem",albo" kto to otworzył pierwszy raz"

4 miesiące temu

SawekHanze

"Pierwszym razem" jest błędnym tłumaczeniem. Oznacza to mniej więcej np. że jak byliśmy tu pierwszym (poprzednim) razem, to ktoś to otworzył. Powinno być "za pierwszym razem" lub "po raz pierwszy".

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.